محل لوگو

تغییر رنگ چشم به آبی در ۲۹ روز


تغییر رنگ چشم به آبی در ۲۹ روز

       بسم الله الرمحن الرحیم

پکیج تغییر رنگ چشم در 29 روز

آیا دوست دارید چشم های تان برای همیشه آبی شود؟

آیا تا به حال به خود گفته اید که ای کاش رنگ چشمان من آبی بود !!

احتمالا شما هم از چشم های آبی خوش تان می آید یا گمان می کنید چشم آبی ها جذابیت بیشتری دارند. دانشمندان در تحقیقات خود متوجه شدند اکثر افراد به سمت کسانی که چشمان آبی دارند جذب می شوند.

پس این سوال به ذهن ما می رسد که آیا می شود من هم برای همیشه چشمانی آبی داشته باشم؟ بله، با استفاده از علم پیام های پنهان و قدرت ضمیر ناخوداگاه می توانید رنگ چشم ها را به صورت مادام العمر به رنگ آبی در بیاورد.

با استفاده از این دوره آموزشی در مدت ۲۹ روز به صورت کاملا طبیعی میتوانید چشمان آبی رنگ داشته باشید

زیر هر چشم قهوه ای، چشمان آبی وجود دارد و فرق اساسی در این است که در چشمهای قهوه ای لایه نازکی از رنگ دانه ها، سطح آبی رنگ زیرین را پوشانده است. که با استفاده از این آلبوم رنگ چشم به صورت طبیعی آبی می شود.

 

 

 

این روش جایگزینی بسیار ارزان تر و مطمئن تر از لنزهای آبی است همچنین استفاده از لنزها مزیت داشتن رنگ چشم ابی به صورت دائمی را ندارند اما امروز می توانید چشم های آبی داشته باشید

 

ملانین یک رنگدانه قهوه ای است که رنگ پوست، چشمان و مو را کنترل می کند.رنگ چشم ما بستگی به مقدار ملانین موجود در عنبیه دارد. فقط رنگ قرمز در چشم وجود دارد – هیچ رنگدانه قرمز یا رنگدانه سبز یا رنگدانه آبی وجود ندارد. چشمان قهوه ای بیشترین مقدار ملانین و چشمهای آبی کمترین مقدار ملانین را در عنبیه دارند

 

 

فایلِ پیام‌های پنهان تغییررنگ چشم بهترین گزینه برای کمک به تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی می‌باشد و خیلی زود الگوی میزان تولید ملانین در چشم را تحت تأثیرقرار داده و آماده سازی مغزی و ذهنی لازم را برای روشن‌ترشدن عنبیه ایجاد می‌کند.

این سابلیمینال قدرتمند مقدار فعالیت ملانوسیت های عنبیه را تحت تأثیر قرار داده و میزان فعالیت و تولید ملانین زیاد را که موجب تیره شدن رنگ چشم فرد شده را کنترل و کمی کاهش می‌دهد. لذا فرد پس از مدتی به شکل مشهودی روشن‌تر شدن رنگ چشمانش را به شکلی کاملاًمتوازن، هماهنگ و زیبا خواهد دید.

آیا تغییر رنگ چشم به آبی، به صورت طبیعی امکان دارد؟!!

همانطور که می دانیم رنگ چشم های ما از چند هفته تا چند ماه پس از تولد شروع به شکل گیری می کند.

رنگ چشم ما بیشتر تحت تاثیر ژنتیک ماست و غالب الگوهای تولید ملانین در عنبیه از این متود استفاده می کنند.پس از بلوغ هر سال که می گذرد مقداری از ملانوسیت ها که سلول های تولید ملانین در عنبیه هستند متوقف می شوند و افراد به سمت داشتن چشمانی روشن تر با سرعتی بسیار کم در حرکتند.

رنگ چشم ها به غیر از ژنتیک به نوع مواد غذایی که ما غالب اوقات مصرف می کنیم هم بستگی دارد. افرادی که غلظت خون دارند معمولا چشم های کمی تیره تر دارند و مقدار تولید ملانین در عنبیه آن ها بیشتر است و حتی بیشتر این افراد رنگ پوستشان هم تیره تر است.

اما آیا متود دیگری هم هست که ما بتوانیم آگاهانه الگوی مغزی تولید ملانین در عنبیه را تحت تاثیر قرار دهیم و تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی را حداقل تا حدودی تجربه کنیم ؟

بله!

این راه فقط از طریق تلقیناتی قوی که مغز را تحت تاثیر قرار می دهد به مرور زمان امکان پذیر است.

چشم های آبی رنگ در واقع میزان تولید ملانین کمتری دارند و به همین دلیل هر چه میزان تولید ملانین کمتر باشد چشم ها به سمت بازتاب رنگ آبی متمایل می شوند.

جالب است بدانید که تمامی نوزادان با چشمانی آبی و یا کاملا بی رنگ متولد می شوند و پس از آن که عنبیه شروع به تولید ملانین کرد رنگ چشم تیره می شود .افراد چشم آبی در واقع افرادی هستند که عنبیه آنها کمتر ملانین تولید می کند و اینطور نیست که در عنبیه مخلوطی از رنگها شکل گرفته باشد

 

فایل پیام های پنهان چیست ؟

اگر بخواهیم خیلی ساده برایتان توضیح دهیم فایلهای پیام های پنهان نوعی تلقین کننده محسوب می شوند. یکی از کاربردهای هیپنوتیزم تلقین هست.

منتها تلقیناتی که توسط پیام های پنهان منتقل شوند میزان تاثیرگذاری آن ، قدرتش و سرعت انجام تغییرات القا شده ، خیلی بیشتر از تلقیناتی هست که در حالت عادی توسط خودمان و یا دیگران به ما می شود.

درک و پیاده سازی تلقینات هم توسط ضمیر ناخودآگاه در جسم و روان ما راحت تر و قوی تر صورت می گیرد.

فرامین موجود در این فایل ها ضمیر خودآگاه را دور می زنند.آنها برای شنوایی خودآگاه و عادی ما چیزی شبیه به نجواهای آرام و کمی نامفهوم هستند اما ضمیر ناخودآگاه ما به راحتی آنها را درک می کند.

آنها مستقیما وارد مغز ناخودآگاه ما که مرکز مدیریتی جسم و روان ماست می شوند.بیشتر کنش ها و واکنش ها در بدن ما تحت کنترل ضمیر ناخودآگاه است. از تنظیم ضربان قلب ما در حین ورزش و یا استراحت ، تا واکنش ما به ترسها و … همگی تحت کنترل ضمیر ناخودآگاه است.

در تلقینات سادهاگر چند بار به خودتان بگویید که ” من سرم درد می کند ” با وجود اینکه ضمیر خودآگاه نادرست بودن این جمله را می داند ولی با این حال ناخودآگاه که فاقد تجزیه و تحلیل یا منطق محیطی (Logic) هست شروع به کمی فعل و انفعالات در بدن می کند.

این فعل و انفعالات موجب احساس سنگینی و سردرد می شود و در صورت تداوم کم کم شما احساس سنگینی در سر و کمی سردرد می کنید!

امیدواریم با این مثال ساده قدرت ضمیر ناخودآگاه را درک کرده باشید. هدف ما در سابلیمیران استفاده از این قدرت و تواناییست و کارکرد فایل های ما در واقع برنامه ریزی مجدد این ضمیر به دلخواه و تحت کنترل ماست .

علت این امر این است که سابلیمیران با تهیه نرم افزارها و سخت افزار های مورد نیاز برای تهیه این فایل ها به شکلی کاملا تخصصی مشغول به تولید پیام های پنهان در زمینه های مختلف و یا به سفارش مشتری می باشد

 

مشخصات فایل های دوره

 

حجم فایل:380mb

زمان دوره:30min

همراه یک عکس

 

 


مبلغ واقعی 932,429 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 652,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 523

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما